4.07.2008
4.07.2008 22:00 黃頁

剪髮器再出動

近日天氣開始熱喇,所以兩公婆前兩日又拎起個剪髮器,想同個仔飛個靚髮喇!

講得做「又」就即是唔係第一次啦,對上一次(即係第一次)已經係剛剛搬過黎果時喇。其實爸爸諗起果次既情況,都唔係好想自己同佢剪!不過由於係老婆操刀…唔唔…一於試多次啦!

媽咪,不如你幫我剪個靚髮啦!

又剪得唔係咁好

結果?叫做比上次好D啦,上次比爸爸抱係身剪就好似佢打架咁,搞到我一身都係佢D頭髮之餘,剪得又唔係幾好!今次兩公婆學精左喇,放盤水扮同佢沖涼(因為佢勁鍾意沖涼),等佢坐低左先開始同佢剪,點知佢都係比D跌左落水既頭髮嚇到不停大叫大喊囉。最後系佢極之唔合作、兩公婆又唔熟手既情況之下,剪到有D一忽忽咁…媽咪仲因為咁有D唔開心添!於是兩公婆決定第二日再同佢剪多次!

喂,我剪左頭髮喇,好涼爽呀~

再修多一次:掂呀!

第二日,我地照原定計劃,做好心理準備同佢「搏鬥」多一次!

唔,結果呢…今次因為係修番D剪得唔好既位,唔知係唔係因為跌落水既頭髮相對少左好多既關係,佢表現得好合作,好快就搞掂左!正,兩公婆真係開心到幾乎喊左出黎呀!美中不足既係之前揀錯左個Adapter,剪得比預期短、效果差左少少啦…


後記:

老婆見同個仔剪左兩次都幾OK,於是又提議唔收我錢同我剪埋喎……唔……我諗左陣,都係唔好喇,我驚我叫得仲大聲過阿仔呀!

此文章沒有任何意見

發佈留言

較新的文章 較舊的文章 返回首頁 訂閱: 發佈留言

最近發表的文章
歡迎光臨