9.29.2008
9.29.2008 11:30 黃頁
成四個月冇Update過個網站…有少少內疚添!但係真係無辦法啦!好忙、好忙,真係忙到幾個月都冇點過屋企部電腦喇!忙D咩?有時忙住陪個仔玩(比個仔玩?),有時忙住同個女玩囉~

哥哥近況

幾個月,有D咩事發生呢?先講恆恆啦,近來佢身形睇落比以前Slim左唔少,早前個Bobby-Look(見圖)已經唔見左lu。但大家唔使擔心,因為以體型而言,小恆恆依舊係大隻B一名,去到公園係人都會覺得佢報細數,企埋D三、四歲人仔側邊都分唔出大細!

同之前一樣,恆恆學野真係比較慢,可能係因為要照顧妹妹,大家都少左時間同佢玩既關係啦!不過都比之前進步左唔少喇,都開始講下D我地聽得明既野、亦完全聽得明我地講野啦(只不過唔係一定聽話啫)!


Bobby-look恆恆@海浪公園


妹妹比哥哥熱情得多!!

妹妹近況

唔提D搗蛋野的話,呢兩個月潼潼真係好好玩!好玩在佢真係好識氹人開心啦!系屋企既時候、比起佢哥哥,潼潼會有比較Social型既感覺;例如,哥哥訓醒經常會發脾氣,而妹妹起身就會靜靜地訓系道望住房門,當你一開門入去之際,佢就即刻會抬起頭、對住你又笑又叫咁,定力少D實一見到佢就想抱起佢啫!!

潼潼系多方面既發展都比同時期既哥哥快,當時哥哥系床look左好一段時間先可以自己坐起身、仲要坐得唔係好穩添!但妹妹近日就接連學識左自己坐起身同埋平行好自己,隔幾日仲學識埋爬添呀!

標籤:
此文章沒有任何意見

發佈留言

較新的文章 較舊的文章 返回首頁 訂閱: 發佈留言

最近發表的文章
歡迎光臨