10.04.2008
10.04.2008 21:43 黃頁
由於恆恆下年九月就要讀幼稚園,所以今年就要報名喇。提到揀邊間黎讀,兩公婆就頭痛喇…單係屋企附近就有成七間幼稚園之多,一個字:煩!

一輪資料搜集之後,媽咪大概都有就首、次選喇。但係兩公婆都唔想一味信人講,於是就決定去齊咁多間既開放日,一於自己睇真D先決定!

第一次參觀幼稚園

終於到左第一間幼稚園既開放日喇!由於唔係好夠訓,加上現場實在係有少許嘈雜,恆恆一味走埋一邊、企定定咁!


企埋一邊的恆恆…


似唔似D人去旅行影既相?


「爸爸,頑玩」 (譯:爸爸,我要玩具)


見到電腦就好興奮!


呢樣係成間幼稚園最吸引恆恆既野!

參觀班房

因為個傻豬唔係好肯同其他小朋友玩,於是我地就拖左佢去睇D班房啦。見到有個班房玩拼字…仲要係拼中文字…由於個仔既程度不足,skip左、直入一間玩畫公仔既班房~

由於佢一向都鍾意亂畫一通,所以都玩得幾開心,但係玩玩下就見到四周圍都好多玩具,佢就開始唔專心,要拎D玩具黎玩喇!

唔睇故事書

畫完公仔,我地想帶佢去睇書仔,點知佢一D興趣都冇,一味比側邊D電腦吸引住…激死!之後媽咪就搵左D圖畫卡比佢睇,佢一睇到張巴士圖片就揸住唔放,幾乎想拎埋走咁!

應該唔揀呢間

兩公婆係咁已睇過晒間野,睇黎唔係咁好。連Open Day都係咁上下…冇咩吸引力,都係下次再睇第二間把啦…

此文章沒有任何意見

發佈留言

較新的文章 較舊的文章 返回首頁 訂閱: 發佈留言

最近發表的文章
歡迎光臨