10.18.2008
10.18.2008 22:25 黃頁

恆恆點都唔肯入去

隔左兩個星,又有幼稚園搞開放日喇。今次到網友好評既可譽幼稚園,雖然唔係首選,但係兩公婆都想認真黎睇下,順便比多D機會恆恆試下群體活動囉!


走夾唔抖既恆恆…


妹妹冇佢咁好氣,入左去先~

神秘原因令小恆恆唔肯入去玩

一上到樓,個仔連閚都唔肯出,又拉又扯、又有姐姐氹,最後連氣球公仔都出埋!結果搞左一大輪先捉到佢入要!

起初以為佢係唔夠訓所以唔想玩先唔肯入,結果玩左一陣兩公婆先知咩事…原來有神秘原因!


全程比個Miss跟住

間幼稚園睇落比上次果間好D,感覺上較新淨同企理。唔知係唔係佢地睇到恆恆咁上下大、系時候入學喇,所以整個參觀過程都由同一個老師緊貼我地一家人!雖然冇感覺到佢Sell間學校,但係我同媽咪都覺得有一點煩!

而由於受到神秘原因影響,恆恆一路都只係行行企企咁,咩都唔多想玩,所以都冇咩參與過各個課室既遊戲。於是媽咪捉佢睇左陣故事書之後,放左佢自由活動,結果又比佢發現到最有興趣「車車」卡、又同上次一樣玩都想拎埋走…


就係佢喇…


又比佢搵到車仔圖畫卡喇…


見唔見個Miss仲緊貼住媽咪呢…

自由活動

睇到冇野好睇,就帶左佢出Hall,又佢自己玩喇。兩公婆最想佢同人地D小朋友一齊玩,不過佢就始終都唔肯,依舊自己一個人玩,自得其樂咁…


唔肯入黎,最後又唔肯走

玩到上左間屋仔之後,恆恆就點都唔肯番落黎,甚至叫極都唔肯走添,真係比佢激死!


唔願走既大頭仔…
此文章沒有任何意見

發佈留言

較新的文章 較舊的文章 返回首頁 訂閱: 發佈留言

最近發表的文章
歡迎光臨