4.05.2009
4.05.2009 19:35 黃頁
今日原本帶兩個落街shopping既,所以冇帶佢地去公園;雖然途中遇見有攤位遊戲,比兩小B玩左次撈金魚,但佢地明顯地玩唔夠啦!所以我地返屋企refresh一下之後,又再次出發喇!成日去公園、玩來玩去果幾樣,今日就搞搞佢、帶佢地落街玩吹泡泡啦!


恆恆好好耐都冇踩單車喇…而且仲未識自己踩!


等緊玩撈金魚既潼潼

恆恆小時候
還記得當時我地仲住系太古既時候(恆恆大概一歲多吧~),兩公婆經常都會帶小恆恆去玩具反斗城行街街既。有一次我地買左一大支吹泡泡,當日就帶左小恆恆去公園玩啦,仲記得當日媽咪吹到氣喘咁濟,支泡泡液先至消耗左5%左右!雖然之後都有玩過數次,不過事隔一年幾都係仲有好多好多剩…


恆恆:「等我黎啦!」

其實之前都有帶過支泡泡去公園玩,但係就…有一大班小朋友走埋黎、情況極之混亂!所以我地今日決定帶佢地落樓下空地玩好喇!


都係捉泡泡好玩D!


妹妹識行之後係第一次玩泡泡~

此文章沒有任何意見

發佈留言

較新的文章 較舊的文章 返回首頁 訂閱: 發佈留言

最近發表的文章
歡迎光臨