8.24.2009
8.24.2009 12:10 黃頁

P-2009-08-22 23-48-18話說恆恆今年返K1(幼兒班),學校原本七月會開個家長,介紹學校同講解開學安排既,但係因為豬流感打亂左學校既安排,家長會延遲到早兩日先至開。原本學校一直話九月一日開學的,結果家長會當日先至話比我地知:8月24日起會有一星期既K1適應班(試學)!

唉,星期五話我地知星期一返學,真係比間學校激親!爸爸又冇請假、又冇搵其他人幫手睇住潼潼,一開學就要媽咪一個帶兩個,結果搞到我地都好煩!仲有一樣野,因為恆恆係大隻B,而學校又冇為K1學生準備大碼校服、結果恆恆第一日返學就冇校服著,要著運動服!

第一日返學

由於第一日家長可以全程陪同小朋友返學,於是媽咪就陪住恆恆返學喇。結果恆恆放學返來時不停咁喊,後來聽老婆話佢全程都好唔合作…老師要佢大家坐,佢就自己一個「企硬」;老師叫大家排隊,佢又自己一個唔肯排;唔肯食茶點、唔飲水…總之咩都齊晒…搞到我同老婆都好擔心佢第二日會更麻煩(因為第二日開始唔比家長陪)。

P-2009-08-28 09-22-38
第一日,恆恆同媽咪合力製作既太陽帽

P-2009-08-28 09-23-51
第二日,恆恆話係「恆恆整」既項鍊

 

第二日繼續唱反調

無錯,真係估佢唔到!第二日,媽咪送佢返去,見到大概係因為冇媽咪陪既關係、個個小朋友都喊晒口咁,只有恆恆一個冇喊!放學大家一齊去接佢,聽老師講恆恆好乖好叻仔、冇喊過,又肯食茶點(老師仲搭左句:仲有添呀),開心死我地兩個!之後兩日返去都好順利,真係好叻仔!

星期五有壓軸好戲

呢樣野都係家長會先比通告我地:學校擴建左兩個大水池,星期五會比小朋友齊齊返學玩水!

無錯,又係由媽咪陪同,而且又一次另媽咪好激氣。原本以恆恆慢熱既性格,已經估到要搞一輪先至可以氹佢落水架喇,但係成個活動就只係有個半鐘!

返來後老婆話恆恆最早上到天台水池,但係就最尾至落水玩!而且開頭玩得都唔係好投入。到恆恆開始warm up喇,老師就話返落課室換返校服喇,由於離放學仲有成半個鐘,老婆以為會安排埋茶點比小朋友食埋先放學啦,點知…一著返校服就話放學喇!

原本已經曬到熱辣辣既媽咪今日真係好慘,其實學校行返屋企只須五分鐘,但同恆恆換衫就耐好多喇!而且比小朋友換衫既地方又一定唔會有風扇同冷氣,幾乎焗暈老婆咁濟!連我都讚成、如果講明換衫就走得既,就不如唔使同佢換衫即走啦,又唔一早講比人知…真係激死人!

 
總結一星期

雖然學校既安排有待改進,但係返左一星期學喇,總括黎講恆恆都係開心既;而且都冇我地預期中咁唔適應,總算放心。期待下星期真正開學,恆恆可以返去玩得更開心啦!

換衫P-2009-08-28 11-10-58

出場P-2009-08-28 11-13-53

熱身P-2009-08-28 11-25-46a

投入P-2009-08-28 11-33-04a

鏡頭無做任何效果,恆恆真係好「大隻」,媽咪話有同學仔好似妹妹咁細粒咋!

P-2009-08-28 11-33-00

標籤: ,
此文章沒有任何意見

發佈留言

較新的文章 較舊的文章 返回首頁 訂閱: 發佈留言

最近發表的文章
歡迎光臨