9.23.2009
9.23.2009 23:55 黃頁

今日表弟仔滿月,恆恆一放學我地又出發返太古喇!今次我地改坐巴士,兩個都上車冇耐都豬左,令我地自覺比坐地鐵「安樂」得多!

然而當兩小B豬緊之際,恆恆班主任竟然打電話比媽咪「投訴」恆恆喎!話佢上堂唔合作、唔肯蓍圍裙,所以今日冇比佢玩水彩!叫我地試下諗方法令佢下次肯著喎…真係比佢激親呀。

我地因為要等埋恆恆放學先出門口,所以最後先到。一入到酒樓恆恆就話要走、想去吉之島玩玩具喎!都就黎上菜喇,我地梗係唔肯啦,結果佢抓實我隻手,哦左成半個鐘、係咁嗌唔好!結果要我專登發惡推開佢,佢先至喊晒口咁走左去老婆道,喊左一陣先至肯自己坐低食野。

妹妹就成晚都好乖乖、坐定定食野,將佢平時同哥哥嗌交打交既曳野完完全全收埋晒,令所有人都讚口不絕!那邊箱既恆恆平伏左之後都好乖乖咁食野,不過一食飽就走左去同細表哥玩、係咁周圍跑,叫極都唔肯停,結果又係玩到一身汗啦!

食完飯因為都幾夜喇,諗住即刻搭車走啦,點知恆恆拖左爺爺走!我地一度以為爺爺自己飲大左帶埋恆恆去左吉之島添…原來係恆恆想拖走左爺爺、正想過馬路去吉之島!於是我地想耍佢,行過去望一望就走啦,點知…

恆恆一路要拖住爺爺直上玩具部喎!當時仲有5分鐘就收舖喇,佢又唔肯走,大家終於被迫買左一set車仔比佢,又寵壞佢喇!乖乖既潼潼妹一路跟住大隊行,冇扭過一句計,同哥哥真係好大對比!

到左唔走唔得既時候喇,出吉之島前恆恆係咁要搭小巴,即係上康怡!搞到系地鐵站口拖拉左好耐,最終爺爺同麻麻要乘亂哩埋左,我地先可以夾硬拖佢走咋!

標籤:
此文章沒有任何意見

發佈留言

較新的文章 較舊的文章 返回首頁 訂閱: 發佈留言

最近發表的文章
歡迎光臨