9.26.2009
9.26.2009 23:50 黃頁

隔左兩日、我地又返康怡食飯喇,今次係要同爺爺慶祝生日!今次恆恆冇咩扭計,只係一上到去就問我地攞車玩啫,後來表哥表姐黎埋之後就開始玩得頗癲。

而潼潼就可能因為未訓過正宗既BB床啦,成日都想爬上表弟仔張BB床囉!可惜今日忘了帶相機,冇得影低佢個樣!之後到左食飯既時候,比佢發現左一樣更加鍾意既野…就係沖涼盤喇!係咁走上個盤度坐低唔肯起身,最後整餐晚飯都係坐係沖涼盤裡面食既!

吹蠟燭

又到左切蛋糕既時候喇,恆恆當然又係第一個起埋去部住支生日蠟燭啦!細細聲祝左爺爺生日快樂之後又同爺爺一齊吹左佢。

P-2009-09-27-W01

P.S. 因為冇帶相機,偷住細表哥個blog果幾張相黎用下先! XD

P-2009-09-27-W02 P-2009-09-27-W03

標籤:
此文章沒有任何意見

發佈留言

較新的文章 較舊的文章 返回首頁 訂閱: 發佈留言

最近發表的文章
歡迎光臨