5.15.2010
5.15.2010 22:40 黃頁

P-2010-05-15-BeforeAndAfterHairDressing

之前同恆恆仔洗頭時見佢D頭髮雖然唔係好長,不過就已經好厚,所以諗住同佢剪定個靚髮過生日喇!

開頭問極佢都係話唔好、唔想剪既,不過當老婆再一次使出上次既必殺技#1 之後,佢就好乖乖咁跟左老婆入salon喇!

坐定定任人剪

今次係恆恆第二次成功 + 無痛地#2 於髮型屋剪頭髮!個師傅好好心機;恆恆又好好耐性;表哥又好幫得手咁陪潼潼玩;潼潼又冇扭計要走人;係一次完美既剪頭髮經歷!做咩講都好似好感動咁?你試一兩次帶個咁細既小朋友去剪頭髮你就知咩事架喇!

由呢幾張對照睇黎係剪之前好睇D既,不過查實剪左之後好睇好多,我地覺得係咁耐以黎剪得最好既一次!只係恆恆仔已經坐定定比師傅剪左好耐,耐性已經用盡左,點都唔肯企定定比我影張靚相,所以影得好求其,睇落唔靚囉!

#1 必殺技:究竟係咩呢?恆恆仔大個左之後如果想知既先問我地啦。

#2 無痛:唔好誤會,呢處講既「痛」係指我地兩公婆帶恆恆去髮型屋既痛苦經歷,而唔係剪親佢果隻痛呀!

此文章沒有任何意見

發佈留言

較新的文章 較舊的文章 返回首頁 訂閱: 發佈留言

最近發表的文章
歡迎光臨